عشق و …..

17:14 ، چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400
: آدیز
: ایمیلیز
: باغلانتیز
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P
:* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
: سؤزوز
: امنیت کدی
مشخصاتی ساخلا [ مشخصاتی سیل ]  
باخیشی تکجه بلاگ باشقانی گؤره بیلسین  
سه شنبه 11 خرداد 1400 ، 12:11:10 یازار :PresidentMHZ
جسارتا پیرو توییت قبلی
این توییت صرفا متعلق به دورانی هست که پلیس
تو جاده ها مانکن ماشین پلیس میذاشت
این موضوع رو دیگه خیلی باز نمیکنم اگر کسی در این رابطه علاقمند بود خودش در این مورد مطالعه کنه.

یکشنبه 9 خرداد 1400 ، 22:06:07 یازار :PresidentMHZ

یکی از چالش های اخیر زندگیم که چند ماهی هست دسته و پاک رو بسته
و به حوزه ی روانشناسان تجربی آوردم کرده این سوال هست که
آیا آدما تو مسیر زندگی باید به یک هدف مشخصی تو زندگیمون برسند
یا اینکه صرفا زندگی سالم و ساکتی داشته باشند و توی این این مسیر هر کجا که به دو راهی انتخاب حق و باطل رسیدند حق رو انتخاب کنند.
برام سواله که خدا روز قیامت
می‌پرسه
چرا به این هدف نرسیدید
یا چرا حق رو انتخاب نکردید
بعد که خوب فکر میکنم میبینم
اگر همه ی آدما گزینه ی دوم رو انتخاب میکردن و به یک زندگی عادی و بی سر و صدا قانع میشدند و بهش تن میدادند و بین حق و باطل همینطوری هی حق رو انتخاب میکردند تا برسن به پایان مسیر
خوب که فکر میکنم میبینم اگر همه ی آدما این کار رو میکردن الان دنیا و زندگی بشر و سرنوشت بشریت و همین جمهوری اسلامی و اسلام عزیز و چیزهای مهم اینطوری
مسیر و حال و آینده ی دیگه ای داشت
بنابراین من خودم گزینه ی دوم این چالش خیلی برام نمیتونه قابل قبول باشه
به این نکته هم دقت کنید
آدما بعضی وقتا یک واسطه هایی دیدشون رو نسبت به چیزا عوض می‌کنه و این دید هم می‌تونه مسیر و مقصد زندگیشان رو عوض کنه
من خودم دوره ی راهنمایی معلم ریاضی ای داشتیم که با ۷۵سانتیمتر شیلنگ آب نیومد سر کلاس صبح شنبه ها واقعا من یاد اون روزها که میرفتم میبینم باز جهنم هم یک سری قوانین داره و از روی عدالت رفتار میشه
ولی آیا این شد کار که صبح اول صبح بیای با شیلنگ بچه های بی دفاع رو بخوای درسخون کنی
حالا که گذشت و خدا خودش به وقتش قضاوت رو انجام میده ولی برگردیم سر بحث خودمون من از بخاطر این معلم ریاضی از درس ریاضی به کل فراری شدم ولی از روزی که چند سال قبل با آقای مییر امید حاجی میرصادقی بواسطه ی مکتب خونه آشنا شدم کلی به ریاضی و مباحثی علاقمند شدم
علاایوهاذا مرادم اینه که
مبادا دید آدم نسبت به چیزهای مهم مثل عقاید که زیربنای بقیه ی اعمال آدم هست تحت تاثیر افراد بی ارزشی قرار بگیرند و آدم بواسطه ی جهلش از عدم تبعیت و غفلت از اون ، سر از مقصد های بد یا مناسب در بیاره ..
جسارتا ببخشید سرتون رو درد آوردم
جسارتا من توی یکی از ایالت های ج ا ساکن هستم و این ماجرا مال حدودا بین ۱ه‍تا۲۵ سال قبل در روستا هست ولی من یکبار این داستان رو برای یکی از اهالی پایتخت هم تعریف کردم البته اون چند سالی از من بزرگتر هست گفت این ماجرا معلم رو ما هم داشتیم بنابراین توی این موضوع خیلی شهر و شهرستان و پایتخت و غیره و ذالک ارجعیتی نسبت به بقیه ندارد.
باتشکر
پایان توییت.

یکشنبه 9 خرداد 1400 ، 10:35:31 یازار :PresidentMHZ
البته به این نکته دقت کنید که
به قول یکی از شاگردان آیت الله بهجت ره علیه
ما فقط از معصومین باید تبعیت و پیروی کامل داشته باشیم
چون معصوم هستند در خطا و در خطیئه ولی دیگران تا حتی بدونیم در خطیئه (در گناه) هم معصوم آمد از خطا به این راحتی نمیشه کسی رو پیدا کرد که معصوم باشه.
بنابراین توصیه میشه از خدا و معصومین تبعیت کنید
چون معصوم هستند از و در خطا و خطیئه
و این رو هم اضافه کنم همین آدم توی مستند ایت الله بهجت میگن
اگر آدم وارد جایی که خدا و معصومین هستند بشه
انقد معصومین به خدا نزدیک هستند که
نمیتونه بفهمه اینور اصله اونور فرع یا
اینور فرعع اونور اصل
یعنی انسان اینقدر میتونه درجات خودش رو نزد خدا ارتقا بده.

شنبه 8 خرداد 1400 ، 01:30:01 یازار :محمد.
اوکی. اینجا گپ زدیم چون بحث روز بود و پست اخر بود. بله ببخشید لزوما به عشق مربوط نبود (جز عشق به ولایت) ولی خب به هر حال تبادل نظری بود.

جمعه 7 خرداد 1400 ، 16:14:08 یازار :محمد.
ایشون تحت فشار امثال شما و موازیها در پشت صحنه، این حرفها رو میزنن وگرنه مگر میشه رهبری قانونشکنی کنن یا خدای نکرده خطایی ازشون سر بزنه. اصلا از چهره شون میشد فهمید خوشحال نیستن و تحت فشارن. مطمئن باشید خود ایشون هم با این رد صلاحیتهای غیرقانونی و مهندسی انتخابات مخالفن ولی خب مجبورشون میکنن مثه همین جریان برجام.

جمعه 7 خرداد 1400
پاسخ :
ادامه این بحث هیچ فایده ای نداره. این پست در مورد عشق زن و مرد هست.

زرین داره واقعا اعتقاداتش دفاع می کنه. کاری ندارم اعتقاداتش درسته یا نه. اما اگر شما یک agenda سیاسی مشخص در ذهن دارید راهش این نیست که بیایید به این شکل سر به سر امثال زرین بذارید و اذیتش کنید.
راهش اینه که بروید همفکران خودتان را بیابید شبکه سازی کنید. افرادی که دقیقا همفکرشما نیستند اما مشترکاتی با هم دارید بیابید و ائتلاف کنید و این طوری نیروی اجتماعی خود را بالا ببرید.
بین جریان های سیاسی همین همفکران زرین جزو نادر گروه هایی هستند که به مردمداری اهمیت می دهند. برای همین هم قدرتمندند. بیشتر طیف های اپوزیسیون نه تنها زحمت مردمداری به خود نمی دهند کاملا عکس آن عمل می کنند. برای همین شانسی برای نیرومند شدن در عرصه سیاسی کشور ندارند.

پنجشنبه 6 خرداد 1400 ، 19:02:05 یازار :زرین
من در هر چیز کوتاه بیام در توهین به رهبری کوتاه نمیام.!!!
رهبری امروز مواضعشون رو فرمودند،هر کس که میگوید رای ندهید دلسوز مردم نیست.خود این رای ندادن شما بزرگترین نادیده گرفتن رهبری هست که اینقدر نسبت به او حساسید.

پنجشنبه 6 خرداد 1400 ، 18:14:06 یازار :محمد.
به اون دوست رای دهنده:
بیا کامنت زرین رو بخون و باز ببین میخوای بری رای بدی؟ رای شما تحکیم موقعیت سیاسی اجتماعی و مخصوصا اقصادی زرینها و پتکی بر سر خودتون است.

به زرین:
رهبری معظم حکم رئیسجمهور را دو بار امضا کردند و شما با این حرفتان دارید میگید که رهبری کشور را عامدانه بدست فردی فاسد سپرده. من در هرچیز کوتاه بیام در توهین به رهبری کوتاه نمیام. حق ندارید چنین دروغی به رهبری ببندید لطفا موضعتون را مشخص کنید یا حرفتون رو اصلاح کنید اگر میخواید مثل کاندیدای سابقتون با خط ولایت و رهبری زاویه بگیرید دیگه جای بحث نمیمونه.
در هر صورت هرچقدر هم پروپکانی کنید من رای نمیدهم. شما میتوانید با فشردن دکمه رای به نام من ثبت کنید ولی ما رای نمیدیم. یا مانند دوستم که بقول خودش ۱۹ بار به احمدی نژاد رای داد برید همون کار را برای رئیسی بکنید ولی ما دیگر هرگز رای نمیدیم. صاحب این وبلاگ هم رای بده یا پروپکانی کنه ما رای نمیدهیم. اولین بار در طول تاریخ با محمود احمدینژاد در یک موضوع همنظر شدیم: ما رای نمیدیم! دیگه پروپکانی فایده نداره.
البته درک میکنم که بخشی از ملت در اثر پروپکانی و برای رسیدن به پست و مقام فوج فوج به ستاد کاندیدای از پیش پیروز هجوم بیارن. یا از ترس استخدام نشدن به شناسنامه اشان مهر بزنند ولی من همان کارها را هم هرگز نکردم و مطمئنم بسیاری نمیکنند.
امریکا معیار شما غربگرایان و سرمایه داران است. اگر تمام دنیا کار غلطی را انجام بدهند دلیل نمیشه کشور ما هم همون کار را بکنه. بخش انتصابی نظام باید توسط رای مستقیم مردم انتخاب بشه. مسائل مهم باید توسط رای مستقیم مردم حل بشه. مردم میفهمند. حتی اگر به زعم شما نفهم باشند، سرمایه و کشور خودشان است و حق دارند هر تصمیمی راجع بهش بگیرند.

مردم ما میدانند در کشور ما با یکدهم اون هزینه برای هسته ای میشه صدها و بلکه هزاران برابر بیشتر برق از روشهای دیگه تولید کرد. من مردم هستم و مایلم پول و سرمایه ام به طریق دیگری مصرف شود.

پنجشنبه 6 خرداد 1400 ، 12:53:24 یازار :زرین
اصلا دوست ندارم وبلاگ مردم رو محل مناظره کنم،پس به احترام مینجیق دیگه نمیخوام ادامه بدم.
فقط چند کلمه به محمد
در هیچ کجای دنیا برای هر مساله های رای گیری نمیکنن.دولتهای منتخب سیاستهای کلی حکومتها رو پیگیری میکنن،برعکس کشور ما که دولتها هر کاری بخوان میکنن.
اینها(یعنی رای گیری برای هر مساله ای و هزاران چرند دیگه مثل عوض کردن سرود ملی و نهادهای موازی و...)مزخرفاتیه که شبکه های اونور آبی تو سر مردم میکنن،در حالی که نه خودشون نه کشورهای حامیشون به رای گیری اون هم درباره هر چیزی اعتقادی ندارن.
در نهایت اینکه اگر ما از رای مردم میترسیدیم،روحانی سال ۹۶ رییس جمهور نمیشد.

چهارشنبه 5 خرداد 1400 ، 17:24:10 یازار :زرین
گرچه دوست ندارم وبلاگ مردم رو محل مناظره شخصی بکنم،ولی نمیتونم در برابر سخنان نادرست هم سکوت کنم.
@محمد
ملاک حال فعلی افراده،خوب روحانی هم که حالا مثل گذشته اش داره عمل میکنه ومملکت رو به قهقرا میبره،مگه تغییری ایجاد شده در تفکر ورفتار وعملکرد ایشان؟در مورد برجام هم که دارن آخرین تلاشهاشون رو هم میکنن که به اسم خودشون بشه.
خوب مگر احمدینژاد نمیتونه دروغ بگه؟دقیقا همون تهمتهایی رو میبنده که اصلاحاتچی ها واعتدالیها می زنن،جالبه که با وجود اعتقاد به بی اختیاری در اداره کشور،خودشون رو برای ریاست نامزد میکنن! در نتیجه یا چرت میگن یا ما رو دست انداختن.
در مورد انتخاب رییس جمهور فاسد هم باید بگم که اگه شورای نگهبان روحانی رو تایید صلاحیت نمیکرد،میگفتند چرا تایید نشده،مملکت دیکتاتوریه،وقتی امسال بعضی رو تایید صلاحیت نمیکنه میگن چرا تایید صلاحیت نکردن؟اصلا معلومه که این افراد با خودشون چند چندن؟
در ضمن در هیچ کجای دنیا همه چیز رو به رای مردم نمیگذارند! بهتره نظامهای حکومتی دنیا رو مطالعه کنید.
آیا آمریکا و شیوه درخشان! انتخاباتشون رو ندیدید؟آیا در آمریکا مثلا مخالفان اسراییل میتونن نامزد بشن و کشورهای غربی اقمار آمریکا؟
یک مثال ساده میزنم،امسال که قطعی برق شدیدتر شدتازه خیلیها فهمیدند که انرژی هسته ای به چه دردی میخورده!حالا فرض کنید مردم رای میدادن انرژی هسته ای نمی خواهیم،اون هم مردمی* که به راحتی تحت تاثیر شبکه های بیگانه قرار میگیرن.
مثل سال ۹۶ که به روحانی رای دادن و کشور به عصر حجر برگشت،اگر میترسیدیم از رای مردم،روحانی رییس جمهور نمیشد.*البته مسلما منظورم همه مردم نیستن.
هسته ای فقط یک مثال ساده بود.تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل.


پنجشنبه 6 خرداد 1400
پاسخ :
وبلاگ مینجیق متعلق به خودتان هست

چهارشنبه 5 خرداد 1400 ، 15:31:27 یازار :مينجيق
هر چند به طور مستقيم به اين بحث من مربوط نمي شه اما بد نيست به اين موضوع هم به طور گذرا اشاره كنم.
يك جرياني هم از زمان شاه بوده كه مي خواسته بگه جامعه ترك ها خيلي زن ستيز هست و مردهاي غير ترك منطقه در مسايل مربوط به زنان،خيلي روشنفكرترند. من كه سالهاست در تهران زندگي مي كنم برتري خاصي از اين جهت در مردان غير ترك نديده ام.

اتفاقا در محل كار، از جانب مردان همان قسمتي از ايران بيشترين حق خوري ها عليه زنان را شاهد بوده ام كه ادعاي روشنفكري در زمينه مسايل زنان دارند. همچين ادعاي روشنفكري دارند كه مردان سوئد و هلند صد سال ديگه هم همچين ادعاهايي نخواهند داشت اما در حق خوري از زنان در محل كار پيشتازند.

اتفاقا برعكس اين تبليغات، وقتي مسئله حق خوري نسبت به زنان در محل كاربه خصوص در محيط دانشگاهي پيش مي آيد به نسبت پرونده مردان آذربايجان و اردبيل و زنجان و همچنين استان مركزي و شمال استان اصفهان كمتر سياه هست. البته اين بيشتر از روي پايبندي به "مرام" هست تا عقيده به مساوات زن و مرد.
از من بپرسيد كه بزرگترين خوبي و دستاورد جريان هويت طلبي در اين ١٥ سال اخير چه بوده، بدون شك جواب مي دهم : بي اعتمادي دختران و زنان ترك به حرف هايي از اين دست كه آنها را عليه مردان هم قوم خود تحريك مي كرد.
قبلا زنان نيمه-سنتي-نيمه-مدرن آذربايجان اون گونه تبليغات عليه مردان هم قوم خود را باور مي كردند و سر ناسازگاري با همسر مي گذاشتند يا عاشقان دلخسته خود را مي راندند .
نسل جديد دختران آذربايجان عاقل تر شده اند و كمتر به اين تبليغات منفي عليه مردان همزبان خود اهميت مي دهند.
در كنار همين تبليغات منفي كه عليه مردهاي ما در گوش دختران ما مي خوانند بددل كردن مردم شهرهاي مختلف آذربايجان عليه هم هست. كافي است يك اردبيلي پشت سر يك تبريزي جلوي يك غير آذربايجاني بدگويي كند. فوري مي آورند مي ذارند كف دست ما . خوشحال و خندان كه ببينيد شما تركان خودتان هم با هم نمي سازيد.

به هر حال، در محيط هاي دانشگاهي chemistryبيشتر بين دختر و پسرهاي يك منطقه كه همزبان هم هستند و فرهنگ مشابه هم دارند اتفاق مي افتد. من جاي دختران مجرد دانشجو باشم خيلي به اون دو-به-هم-زني ها توجه نمي كنم. احتمال اين كه يك دختر دانشجو از آذربايجان در دانشگاه عاشقي صادق و جاودانه در دانشگاه از ميان همزبانان خود اما از شهري جز شهر خود، بيابد بيشينه هست. عاشقي كه عمري بي منت و با طيب خاطر براي رفاه حال او بكوشد.
من جاي اين دخترها باشم به خاطر حرف اين و اون و آن قبيل تبليغات اين در را به روي خود نمي بندم.
مثلا اگر از تبريز باشيد احتمالا از همان اردبيل يا نمين يا مشكين يا جلفا عاشق جاودانه و همسر آينده "راحاتيخ ورن" نصيب تان مي شود. سوئدي و هلندي ها روشنفكرترند اما مرد سوئدي و هلندي عمري سخت كار نخواهد كرد كه منزل بزرگ براي شما تهيه كند. مردان بقيه جاهاي ايران هم شايد در اوايل آشنايي و دوران نامزدي، كمي زبان بازتر باشند اما روشنفكرتر عموما نيستند. به ادعا كه نيست!

🍀@minjigh

چهارشنبه 5 خرداد 1400 ، 15:30:42 یازار :مينجيق
يادش به خير! يك زماني در تلگرام استيكر زياد رد و بدل مي شد. شايد استيكر هاي "قونشو" يادتان باشه. بين ترك هاي ايران در تلگرام خيلي محبوب بودند.
چند تا از اين استيكر ها را براي تجديد خاطرات در زير مي آورم. خود قضاوت كنيد و ببينيد آيا نگرش طراح استيكرهاي قونشو با استريوتايپي كه زن آذربايجاني بايد در زندگي مشقت بكشد و دم بر نياورد همخوان هست يا نه.

به نظر شما، ديدگاه قونشو كه توانسته بود آن همه طرفدار بيابد به ميانگين نگرش مردم آذربايجان و واقعيت روز در اين خطه نزديك تر هست يا ديدگاه مخالفان سرسخت جريان هويت طلبي كه چند نسل هست از آذربايجان مهاجرت كرده اند ؟

چهارشنبه 5 خرداد 1400 ، 15:29:51 یازار :مينجيق
She can kill with a smile, she can wound with her eyes
And she can ruin your faith with her casual lies
And she only reveals what she wants you to see
She hides like a child but she's always a woman to me
She can lead you to love, she can take you or leave you
She can ask for the truth but she'll never believe you
And she'll take what you give her as long as it's free
Yeah she steals like a thief but she's always a woman to me
Oh, she takes care of herself, she can wait if she wants
She's ahead of her time
Oh, and she never gives out and she never gives in
She just changes her mind
And she'll promise you more than the garden of Eden
Then she'll carelessly cut you and laugh while you're bleeding
But she brings out the best and the worst you can be
Blame it all on yourself 'cause she's always a woman to me
Oh, she takes care of herself, she can wait if she wants
She's ahead of her time
Oh, and she never gives out and she never gives in
She just changes her mind
She is frequently kind and she's suddenly cruel
But she can do as she pleases, she's nobody's fool
And she can't be convicted, she's earned her degree
And the most she will do is throw shadows at you
But she's always a woman to me
https://m.youtube.com/watch?v=gI-7lvnAlYw&fbclid=IwAR05FusT6YxdrBQ0TmmBEt__Pux9ivrnzKOtPLkZx8Xo8csHuB-4QfOa0og

اين آهنگ قشنگه اما استيكرهاي قونشو قشنگ ترند. بهتر و بيشتر توصيف گر حال و هواي زنان خطه ما هستند. ظاهرا قونشو هم مثل جناب بيلي جوئل همه احوالات روحي زنان اين خطه را از خشم و پرخاش گرفته تا شيطنت تر مهرباني و حس مراقبت مادرانه دوست داره. همه اين احساس ها را به رسميت مي شناسه و نمي خواد تحقير و سركوب كنه. در پي اين نيست همانند اين "هويت آذري" كه به ما تحميل مي كنند ما را به ربات هايي تبديل كنه كه نيازها و خواست هاي خودش يا فرزندش بگذره تا "مرد باغيرت آذري" از وظايف همسري، فراغ بال داشته و بتواند همه جوره در راه آرمان هاي ايدئولوگ ها از خود گذشتگي كنه.

ظاهرا قونشو هم در اين استكيرها بيشتر دوست داره ناز همين زنان طبيعي كه نيازشان را سركوب نمي كنند را بكشه تا اين كه بياد نقش مرد آذري باغيرت بازي كنه براي خوشامد ايدئولوگ ها مي كوبند توي دهن زنشان! اگه قونشويي همسر شماست قدرش بدانيد.
🍀@minjigh

سه شنبه 4 خرداد 1400 ، 22:29:27 یازار :PresidentMHZ
سلام
جسارتا ببخشید من تو زندگی شخصیم به چندتا بحران برخوردم
اینه که دیگه خیلی نمیتونم از فکرهام مایه بذارم
و اینجا به مینجیقی ها ایده بدم
مدیریت بحرانمم ضعیفه
اینه که یه خورده تو کارام موندم ...
شما حساب کن یه نفر آدم که تو مسائل بحرانی خودش مونده باشه
کی میخواد بیاد این همه مسئله و بحران جاری و ساکن مملکت رو حل و فصل کنه و گره های رو باز کنه؟؟؟
واقعا سخته،راسته که میگن خدا باید بخواد

https://muzicir.com/play/6064/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D8%A7%D8%B6

سه شنبه 4 خرداد 1400 ، 20:32:19 یازار :محمد.
"من می خواستم برم پای صندوق، چون دوست نداشتم تفکری رای بیاره "
انصافا گویا شما در این مملکت زندگی نمیکنید. دولت چکاره است ؟ بحث نظام و سایر بخشهاس. یه امام جمعه قدرتش از وزیر هم بالاتره بعد شما بفکر رای اوردن فلان تفکرید. ضمنا لازم نیس زحمت بکشید ، رئیسجمهور امروز اعلام شد کیه )))

@زرین:
ملاک حال فعلیه افراده پس لطفا انقد از گذشته ی روحانی حرف نزنید. موازی و این حرفها رو رئیسجمهور سابق دارن میگن . کسی که ۸ سال در امور اجرایی درگیر بوده. یعنی شما بیشتر از ایشون میدنی؟!

دقیقا حرف من هم همینه، اگر بخش انتصابی نظام هم مستقیما توسط مردم هرچندسال یک بار انتخاب بشه (تاکید میکنم مستقیما و نه با واسطه!) دیگه چنین اشتباهات بزرگی همچون تایید صلاحیت این رئیسجمهور کلیدبدست مزدور و فاسد کمتر رخ میده. مطمئنم خود رهبری فرزانه هم اونقدر برای رای مردم اهمیت قائل هستند که قطعا مایل هستند که خودشون هم هر ۴ - ۵ سال یکبار توسط رای مردم مسسسسستقیما انتخاب بشن. اصلا مردم بهتر میفهمند که صلاحیت حکومتشون رو به دست کی بدهند!قبول دارید؟

ما نشون دادیم هم در جنگ مستقیم هم غیر مستقیم میتونیم از خودمون دفاع کنیم. بهتره همینم به رای بذاریم ببینیم نظر مردم چیه! شاید اصلا مایل نباشند پولشون در لبنان و سوریه صرف بشه! حتی غلط هم باشه بالاخره سرمایه خودشونه! نظرتون چیه؟ گوش کردن به نظر و رای مردم بهتر نیست؟ یا اینکه معتقید مردم نمیفهمند؟

خود برجام و هسته ای رو هم چه خوبه به مردم واگذار کنیم. بهتر نیست؟ خیال همه راحت میشه. بالاخره حکومت متعلق به مردمه.نمیدونم چرا انقد از رای مردم میهراسید.

سه شنبه 4 خرداد 1400 ، 15:11:33 یازار :زرین
مرا چه به بشار اسد آخه؟!
مگر شما نگفتید حکومت سرکوبشان میکرد؟خوب من هم به همین جمله جواب دادم.
اون عکسها را من ندیده ام،شما کجا دیده اید؟احتمالا مثال عکسهای کلاه سفیدها جعلیست.
این عکسهای جعلی را بهانه میکنند برای حمله به حکومتهای مستقل.

سه شنبه 4 خرداد 1400
پاسخ :
در اینترنت دیدم.
من هم از خدامه که عکس ها فوتو شاپ بوده باشد و چنان جنایت هایی رخ نداده باشد. کاش حرف شما درست باشد.

سه شنبه 4 خرداد 1400 ، 13:29:51 یازار :زرین
@محمد
زمانه جنگهای مستقیم ارتش یک کشور با کشور دیگه گذشته.اونطوری کاملا معلوم بود که متجاوز کیه،ولی تو زمانه ما گروههای مختلف رو علم میکنند و به جون مردم می اندازند،که مزیتهای مختلفی داره اولا کشور متجاوز اصلی پشتشون پنهان میشه و دوم اینکه مردم بعضی کشورها رو مقابل نظام کشورشون قرار میده که مثلا چرا ما در فلان کشور میجنگیم؟!
داعش در اون حد نیست؟کی گفته نیست؟اون همه کشت وکشتار وسربریدن و زنده سوزاندن و...رو نشنیدید؟روی ارتش بعث عراق رو سفید کردن،آمریکا که خودش علنا گفت که ما داعش رو بوجود آوردیم،زخمیهاشون رو هم که اسراییلیها درمان میکردند.
در ثانی اتفاقا مثل اینکه شما حواستون نیست،برجام در مجلس به ریاست آقای لاریجانی ۲۰ دقیقه ای تصویب شد.نمیدونستم رهبری رییس مجلس بوده!
رهبری در سال ۹۸ در دیدار با دانشجویان گفت که اون نامه ای که من نوشتم وانتظاراتی که داشتم از برجام و بایدهایی که میبایستی در برجام گنجانده میشد کجا و اون چیزی که توافق شد کجا؟
مسلما اگر دستور رهبری بود همانطور که ایشان خواسته بود باید عمل میکردند که نکردند.این حیله ها دیگه قدیمی شده،طرف( بخوانید رییس جمهور تدبیر وکلید)،هر کاری دلش بخواد میکنه بعدا می اندازه گردن بقیه که طبق معمول همیشه رهبره!
وانگهی وقتی سال ۹۶ موقع انتخابات بود وخود حضرات کلید برای ۴ سال بعد نقشه کشیده بودن،خبری از جملاتی مثل:رییس جمهور هیچکارست.۱
نهادهای موازی نمیگذارن ما کار کنیم.۲،انتخاب نداریم بجاش انتصابات داریم.۳ وهزارن دروغ دیگه نبود ولی حالا که شمارش معکوس کناره گیری از قدرت شروع شده،رییس جمهور هیچکاره شده،بجای انتخابات،انتصابات داریم و نهادهای موازی یک شبه سبز شدن!
ثالثا احمدی نژاد فرد محبوبی برای کسانی که واقعا در خط انقلابند نیست،شاید یک زمانی خوب بود ولی قطعا حالا دیگه نیست،و ملاک هم حال افراده.
مسلما کسی به بن سلمان و ترامپ نامه مینویسه،و صدها چرت وپرت دیگه از خودش در میآره،*مورد تایید ما نیست پس بیخودی به ما نچسبونیدش.
*مثلا هسته ای از اختیارات رییس جمهور خارجه،درست مثل حرفهایی که حالا دولت اعتدال میزنه.
@مینجیق
اولا که مساله سوریه بسیار پیچیده تر از دروغیه که اسمشو اعتراضات مدنی گذاشتن.
هر روز هم حقیقت جدیدی از پشت پرده فاجعه سوریه افشا میشه.تمام این جملاتی هم نوشتید،شیطانی جلوه دادن بشار اسد هستش که سناریوی نخ نمای غربیهاست.
تماما مثل گزارشهای بی بی سی.
مثل کلاه رنگی های بشردوست!!!


سه شنبه 4 خرداد 1400
پاسخ :
من را چه به بشار اسد، آخه؟! من قبل از این که اسمی از داعش باشه عکس دلخراش کودکان سوری را که جمجه شان شکافته بود و مغزشان بیرون ریخته بود دیدم.

سه شنبه 4 خرداد 1400 ، 11:58:02 یازار :یکی از عداد معدود فریب خورده
من می خواستم برم پای صندوق، چون دوست نداشتم تفکری رای بیاره که برای خصوصی ترین وجوه زندگی من دستور صادر می کنه و از تریبون رسمی برای تحقیر من استفاده می کنه...
ولی با لیست کاندیداها دیگه رای نمیدم و به نظرم بهتره هرچه زودتر از ایران خارج شد، تا بقیه عمر و زندگی مون رو به هدر ندادن...
دلیل این ولع برای تصاحب صندلی چندان دور از ذهن نیست: احتمال لغو تحریم و گشایش، زدن این گشایش به نام خود، تصاحب صندلی رهبری و برای سال ها آدم خوب صحنه بودن.
در همین اثنا هم ملت رو تحقیر کردن... البته اگر برای عده زیادی از ایرانی ها آب و نون داره، حرفی نیست. ولی حقوق حداقلی زن ها، اقلیت های قومی مذهبی، کسانی که تفکر سیاسی غیراصولگرا دارن و غیره خیلی راحت نابود خواهد شد و صداها خفه

سه شنبه 4 خرداد 1400
پاسخ :
ولی من جایی قصد ندارم برم. همینجا نشستم ببنیم چه خواهد شد.

دوشنبه 3 خرداد 1400 ، 21:57:49 یازار :محمد.
به زرین:
پدر و نزدیکان امثال بنده و خیلی ها خودشون ثابت کردند که پایش بیفتد در مقابل ارتش رسمی یک کشور بیگانه میتونن از خودشون دفاع کنن، داعش و این حرفها که اصلا در اون حد نیستند. *اینا* منتش را باید سر اونها بذارند که دارن از این دکانی که برای خود و نزدیکان خود باز کرده اند میخورند. اکثریت مردم ما با ماجراجویی های این اقلیت در کشورهای منطقه مخالفند. از اون گذشته، باز اگر خودشون این حرف را میزدند یه چیزی، برام جالبه وقتی کسانی که هیچ نقشی در این امر ندارند سر دیگران منت میذارن.

نکته دوم اینکه گویا حواستون نیست، برجام با دستور رهبری ۲۰ دقیقه ای تصویب شد نه دولت. دولت این وسط کاره ای نیست. خود رئیسجمهور سابقتون هم که قبلا به این موضوع اشاره کردن که هسته ای از اختیارات رئیسجمهور خارجه. دولت مجری اوامر بخش انتصابیه.

و در اخر، بنظرم بحث دولت نیست بحث موازی هم نیست. بحث بخش انتصابی نظامه که به هیچ جا و هیچ کس پاسخگو نیست. اون هم باید انتخابی بشه که بساط عده ای برچیده بشه. قطعا کسانی که مخالف این حرفن سود میبرن از این بخش انتصابی و میترسن هر چند سال عوض بشه.

سه شنبه 4 خرداد 1400
پاسخ :
اولش ملت سوریه انتقاداتی به اداره کشورشان داشتند. کاملا مدنی اعتراض می کردند. حکومت سرکوبشان می کرد. اون موقع هنوز داعشی نبود.
نخود هر آش هم کله شو کرد توی این دیگ.
بلبشو شد از اون ور هم داعش سبز شد.
می ذاشتند ملت سوریه و حکومتش خودشان به یک تعادلی می رسیدند هیچ اون جور نمی شد.
اولش که داعشی نبود دانشجو و نیروهای ترقی خواه و ضد استبداد بودند.
قبل از ورود داعش سرکوبگران کودک کشی را شروع کردند.

دوشنبه 3 خرداد 1400 ، 17:02:40 یازار :زرین
چه جالب!
آبان ۹۸ که نتیجه تدبیر!دولت منتخب ملت بود،همان دولتی که میخواست با برجام آب خوردنمون رو هم تامین کنه.قطعی برق هم که اصلا نداریم!!!
اون موقع وقتی میخواستند با غرب ببندند نهادهای موازی کاره ای نبودند که نگذارن برجام شکل بگیره و۲۰ دقیقه ای تصویبش کردن،ولی حالا که وقت بدرود گفتن به ریاست جمهوریه،میگن دیگران نمی گذارن ما کار کنیم.
پس بهتره به جای اینکه بی عرضگی دولت رو گردن این و اون بندازیم سعی کنیم درست انتخاب کنیم.(البته دولت وهمفکرانش که نیرنگ نهادهای موازی رو قبل از انتخابات مطرح میکنن،جالبه که دوباره نامزد انتخابات میشن و از کرسی ریاست دل نمیکنن!
در آخر اینکه اگر*اینا* در سوریه نمی جنگیدن من وشما نمیتونستیم به این راحتی توی خونمون بشینیم و در مورد بابک خرمدین یا هویت طلبی تایپ کنیم.

دوشنبه 3 خرداد 1400 ، 11:52:37 یازار :مينجيق
وقتي خبر تكان دهنده قتل كارگردان جوان به دست والدين قاتلش پخش شد، يك عده گمان بردند قاتلان افراد خرمذهبي هستند كه از روي تعصبات كور ديني دست به چنين عمل شنيعي زدند.
اطلاعات بيشتري كه منتشر شد ديديم تيپ شان خيلي هم مذهبي نيست. نهادهاي رسمي هم اعلام كردند اينها مذهبي نبودند بلكه "ملي" بودند. اين دو قاتل خطرناك به هيچ وجه، ملي هم نبودند. يك ايدئولوژي چرند ومخرب ناسيوناليستي داشتند اما اين به معناي ملي بودن نيست.
ملي همه شهروندان ايران را داراي حقوق برابر مي داند. در نتيجه نمي تواند ضد عرب باشد. در ايران حدود يكي دو ميليون نفر شهروند ايراني عرب داريم. يك ملي نمي تواند ضد عرب باشد چون ما همسايه هاي قدرتمند و ثروتمند عرب داريم وومنافع ملي ما ايجاب مي كند با آنها تعامل كنيم.

يك ملي نمي تواند خود را مالك فرزند بداند و فرزند را به اين شكل تنبيه نمايد. فرزند او هم شهروند ايران هست و با تفكر ملي داراي حقوقي است. اگر هم خطايي مرتكب شود (كه اين طفلك ها خطاي چنداني هم نداشتند) يك ملي عليه آنها شكايت رسمي تنظيم مي كند نه آن كه با اين شيوه بدوي خود بخواهد آنها را تنبيه كند.
اقتدار و تمركز قوه قضاييه از ويژگي هاي بارز تفكر ملي است.

نمي دانم افكار چرند اين دو قاتل دقيقا چه بوده ولي به تفكر ايرانشهري نزديكي بيشتري داشته تا يك تفكر ملي.
من تفكر ايرانشهري را هم ملي نمي دانم. اتفاقا در خيلي از موارد ضد ملي است و مقابل آن قرارمي گيرد.

همان طوري كه اينا سوريه و … را به منافع ملي ما ترجيح مي دهند ايرانشهري ها هم اگر دستشان برسد تاجيكستان را به ما ترجيح خواهند داد. اينا ما را كشيدند به دعواهاي سوريه و…. كه ربطي به ما ندارد. ايرانشهري ها ما را به دعواهاي تاجيك و ازبك خواهند كشاند كه همان اندازه براي ما بيربط هست!

🍀@minjigh

دوشنبه 3 خرداد 1400 ، 07:32:33 یازار :محمد.
راستی الان که دم انتخاباته و همه کلاب هاوس راه انداختن ، نمیخواید کلاب هاوس مینجیق رو راه بندازید

دوشنبه 3 خرداد 1400
پاسخ :
من که کاره ای نیستم که مردم بخواهند به حرف من رای بدهند یا ندهند.
اما مادران داغدار قربانیان هواپیمای اوکراینی و آبان ۹۸ و..... صراحتا نظر خود را اعلام کرده اند.

دوشنبه 3 خرداد 1400 ، 07:27:25 یازار :محمد.
به مینجیق: با بیشتر این نوشته موافقم و دیدگاه جالبی بود. چند نقد دارم.
از نظر من وقتی میگن کسی بساز یا مرد/زن زندگیه معنی بدی نمیرسونه و یعنی کسی که آماده هست که با همسرش یک زندگی رو با هم بسازند و پرتوقع و ایرادگیر نیست و میشه بهش به عنوان شریک زندگی اعتماد کرد و کسی نیست که راحت در مقابل مشکلات احتمالی یه زندگی مشترک جا بزنه. منظور این نیست که اگه حقش ضایع بشه یا بهش ظلمی بشه واکنشی نشون نمیده. حداقل من همیشه همچین معنی به ذهنم میاد وقتی این رو میشنوم.

اینکه زندگی بر پایه عشق باشه وقعا عالیه ولی چگونه؟ از نظر مذهب و فرهنگ معاصر ما رابطه قبل از ازدواج ممنوعه. حتی نگاه به نامحرم هم کار بدی محسوب میشه. در این صورت اگر کسی بخواد در چارچوب فرهنگ و مذهب کشور ما بهش نگاه کنه جایی برای عشق قبل از ازدواج نمیمونه مگر از راههایی خارج از عرف.

این بحث به جنبش می تو هم مرتبطه چون با این اوضاع که میبینم بعضی خانم ها چقدر دارن از این فضا و از این حرکت سو استفاده میکنن، دیگه واقعا یه پسر باید دست از ابرو و شغل خودش بشوره که بخواد حتی برای یه رابطه ی جدی و حتی با هدف ازدواج با دختری(چه در دانشگاه یا محل کار: تنها جاهایی که دونفر امکان برخورد و اشنایی درست دارن)، برای شناخت بیشترش قدم پیش بذاره. چه برسه به عشق و علاقه. اون شخص رو میشه به راحتی به ازار و اذیت، مزاحمت، سو استفاده و... متهم کرد.

"درامدی بین ١٠ میلیون تا ٨٠ میلیون"
پایه حقوق وزارت کاری الان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومن هست. حتی اگر ۵ سال سابقه کار داشته باشید شاید به ۴-۵ میلیون برسد. اکثریت مردم هم توان اقتصادی راه اندازی بیزنس خودشون را ندارند.
بنظرم مادامی که پسر شغلی داره و نشون داده که اهل کار و زندگیه طوری که بتونه یه خونه ای برای زندگی اجاره کنه و ادم تلاشگری باشه و زندگی هدفمندی داشته باشه و از نظر اخلاق و شخصیتی ادم حداقل معمولی و خوبی بنظر بیاد، بهتره که خانم ها منتظر ۱۰ تا ۸۰ میلیون نمونند و به اون شخص فرصت بدهند.

دوشنبه 3 خرداد 1400
پاسخ :
یعنی واقعا جنبش می-تو اون قدر شور شده که پسرها به این علت پا پیش نمی ذارند؟! فکر نکنم!
در کل علیه ۵-۶ نفر بیشتر که افشاگری نکرده اند.

جمعیت مردان مجرد چند میلیون نفرند. افشا گری علیه ۵-۶ نفر که بیشترشان هم متاهل بودند که در این جمعیت چند میلیون نفری تاثیر زیادی فکر نکنم داشته باشه.
در عرف امروزین ما اگر مرد مجردی نسبت به دختری کنجکاو باشد وبخواهد امکان معاشرت را باز کند در موردش فکرهای بد نمی کنند.رابطه جنسی قبل از ازدواج ممنوعه حرف زدن و گردش رفتن که ممنوع نیست.
این مواردی که علیه آنها افشاگری شد واقعا هم بودار به نظر می رسیدند. مواردی نبودند که خیلی به نظر نیت خیر به قصد ازدواج تلقی شوند.

شنبه 1 خرداد 1400 ، 03:10:07 یازار :محمد.
البته شکی نیست که خشونت و سو استفاده، امری مذمومه ولی این وسط یه عده دارن حق قربانیان واقعی تجاوز و سو استفاده جنسی رو پایمال میکنن.

بنظرتون چند درصد از زنان با سو استفاده از زن بودن و جذابیت های جنسی از نردبان مردان سو استفاده گر ولی با جایگاه خیلی جایگاه بالاتر از خودشون بالا میروند و صدایش را هم در نمیاورند و این وسط عده ای شون پس از ۳۰ سال که میبینند دیگر اون مرد نمیتونه بدردشون بخوره به روش دیگه ای برای معروف شدن ازش سو استفاده میکنن : افشا گری و مظلوم نمایی !! بله تازه یادشون میفته که اون مرد ادم خطرناکی بود و نیات بدی داشت!
نخیر! اگر واقعا قصد خیر داشتن و میخواستن گنه کار رارسوا کنن و از دیگران محافظت کنن همون فرداش باید شکایت میکردن و ستند جمع میکردن که ادعاشونو ثابت کنن و هم اون ادم رو بهش درسی میدادن که با دیگران همچین برخوردی نکنه! عالیه که اعلام کردن ولی از طرفی کاش خودشونم اون وسط یه بهایی میپرداختن. مثل اینه که یکی یه ادم خلافکار یا خطرناک رو بشناسه و مدتها برای فرصت طلبی لوش نده و و بعد که ازش نا امید بشه بیاد معرفیش کنه!

بنظر من این افراد کارشون کم از اون مردان نبوده. گاهی وجود همین افراد و اغواگریشون باعث خلق همین سو استفاده گران میشه.
عده ای دارن از قوانین و شرایط موجود شدیدا سو استفاده میکنن و کوچکترین حتی نقد منصفانه ای رو به سکسیست بودنه طرف مقابل ربط میدن! و در این موارد حتی اگه بیگناهی مرد ثابت بشه جو بدی علیهش باقی میمونه که توسط هیچ دادگاهی از بین نمیره و شخصی هم که به اون اتهام زده حق بجانب و ککش هم نمیگزه.
نتیجه گیری منطقی اینکه رای نمی دهیم!!!(که دوستان فک نکنن یادمون رفته)

شنبه 1 خرداد 1400
پاسخ :
بحث ما که در مورد افشاگری و جنبش می-تو نبود.
اگه یادتون باشه من هنگام اوج اون جنبش هم در اون باره اظهار نظری نکردم

اما چند ماه قبلش مطالبی نوشتم که معنایش این بود که تا دیدید مردی سروگوشش می جنبه و احتمالا نیت سو داره خط پررنگی بکشید و نذارید جلوتر بیاد.

طبعا منظورم از نیت سو ، ابراز علاقه پنهان یک مرد مجرد به یک دختر مجرد نیست. اون شاید آغاز و مقدمه عشق باشه که جزو موهبت های بزرگ زندگی است.

شنبه 1 خرداد 1400 ، 02:11:29 یازار : بهار
در مورد مطالبی که گفتید برای هویت طلبی ترک ها، ایا برای مازندرانی ها و کردها هم وجود داره؟؟؟اگه نه، چرا؟

شنبه 1 خرداد 1400
پاسخ :
خودش باید بگویند
من از مسایل اونها اون قدر اطلاع ندارم

جمعه 31 اردیبهشت 1400 ، 19:09:06 یازار :انتخابات
سلام، مستند آدرس غلط رو دیدید؟ آیا بعد از دیدن مستند ادرس غلط بازهم نهادهای موازی در وضع مملکت خیلی بیشتر از عملکرد دولت نقش دارند؟؟؟ ممنون

جمعه 31 اردیبهشت 1400
پاسخ :
سلام
نه ندیدم

جمعه 31 اردیبهشت 1400 ، 19:04:59 یازار :مينجيق
يك پستي پريروز گذاشتم. چون ديدم خيلي ها با دقت نمي خوانند و آن را كج مي فهمند برداشتم.
اما نكته مهمي كه داشت اين هست كه ما نبايد زير بار اين هويت تحميلي " مرد آذري باغيرت و زن آذري بساز" برويم.
هويتي نيست كه به آن باليد!
در واقع اين هويت را براي اين مي خواهند به ما تحميل كنندكه درشطرنج قدرت از ما به عنوان سرباز صفري كه در اولين قدم قرباني مي شود سو استفاده كنند.

اين وسط روزگار فرزندان خانواده اي كه پدرش مرد آذري با غيرت مورد پسند ايرانشهري ها و مادرش زن بساز و مطيع مورد پسند آن مرد با غيرت هست سياه مي شود!
به جاي اين كه بخواهيم اين نقش مورد پسند ايرانشهري ها را بازي كنيم ببينيم نيازهاي خانواده مان چيه؟! واقعيت هاي روز چيه؟! يافته هاي روانشناسي در مورد تربيت كودك چيه؟!
سعي كنيم اونها را اعمال كنيم. هيچ هم لازم نيست به خودمان يا خانواده مان فشار بياوريم تا آذري باغيرت مورد تاييد يا پسند ايرانشهري ها باشيم!
اصلا مي خواهم صد سال سياه هم مرا نپسندند! مهم اينه كه در جمع خانواده خودمان و با دوستان خودمان خوش باشيم.

🍀@minjigh

جمعه 31 اردیبهشت 1400 ، 14:13:41 یازار :حدیث
این هم هست؛ با اینکه الان بزرگ شدم ولی حسارت تجربه کردن ندارم چون وابسته ام و هنجارهای تحمیلی رو باید قبول کنم.
یه بار بهم گفتن: بی ایتین قابانی بی قاپیدا یال آتسالار دا او قاپی گرک هور...
این خط کلی شون نیست، ولی چارچوب سخت ذهنی شکل داده شده اجازه خطا و تجربه رو نمیده.

جمعه 31 اردیبهشت 1400
پاسخ :
در مورد وابستگی (که درد جمعی ماست) هم دکتر هلاکویی مطالب خیلی زیادی داره. یکی از دیگری مفید تر.
حتما اونها را هم ببینید،

جمعه 31 اردیبهشت 1400 ، 14:11:11 یازار :حرف
این مطالب تون رو خوندم و یه طیفی از اتفاقات گذشته اومد تو ذهنم... این اتفاق اخیر، حداقل در مختصات فعلی، ربطی به اونها نداره، ولی مطالب شما ذهنم رو قلقلک داد. مشخصا سعید حنایی، اسیدپاشی اصفهان و قتل های محفلی کرمان.
سال ها تحمل نشدن فکر تبلیغ شده، قتل های زنجیره ای رو داشتیم، ولی هرگز کاری برای پیشگیری نشد.
از بچگی خودم یادم میاد که پدر و مادرم به تربیت معتقد نبودن و حداقل به زبان وجود من رو مایه عذاب خودشون می دونستن و حرفی که مکررا می شنیدم این بود که اگر من شانس داشتم، تو بچه م نبودی. بچه فلانی رو ببین...
این تا جایی پیش رفت که من در مقابل پیشنهادات اون بچه ها احساس کردم اراده ای ندارم! (البته کار خاصی نکردم، ولی حواسم به خودم بود که خواست اونها برام حجت و باید محسوب میشه...) ای کاش نه اونها اون کارها رو با پدرومادرهای ما و نه پدر و مادرهای بی سواد ما با ما می کردن که زجر اون روزها رو توی شخصی ترین وجوه زندگی مون هم تحمل نمی کردیم...

جمعه 31 اردیبهشت 1400
پاسخ :
کاملا درک می کنم چی می گید. دکتر هلاکویی برای حل این قبیل مسایل و مشکلات راهکارهای مفید متعددی داره. صحبت هایش را گوش کنید.

پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 ، 21:20:33 یازار :این بنده خدا
rasanews.ir/002r3c

https://rasanews.ir/files/fa/news/1400/2/30/400561_789.mp4
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت:
نظام اسلامی برای خانه وخانواده اهمیتی ویژه ای قائل است و زنی را که در خانه به تربیت فرزندان می پردازد نسبت به زنی که در بیرون خانه خدمت رسانی می کند و لو اینکه اختراعات و اکتشافات علمی داشته باشد برتر می شمرد به این دلیل که اکتشافات و اختراعات یک فرد اگر در اختیار افراد فاسد بیفتد از آن بر علیه بشریت استفاده می کند در حالیکه خانمی که عمر خود را می گذارد و انسان های با فضیلت را تحویل جامعه می دهد که هریک از این افراد می تواند جهانی را اصلاح کند.

خانه و خانواده در فرهنگ اسلامی بسیار مهم است و اگر بخواهیم نقش خانواده را در شرایط کنونی جامعه بررسی کنیم خواهیم دید که خانواده نقش چندانی ندارد و می بینیم که زن و مرد هردو در بیرون خانه مشغول کار هستند و خانه از مدیر خالی می ماند و خانه بی مدیر دیگر خانه نخواهد شد و این در حالی است که اسلام روی بیت تأکید دارد و اینکه گفته می شود «مسجد المراة بیت ها»

+++++++++

تجربه شخصي ام را مي گويم. چشم پاك ترين و باحياترين و نجيب ترين گروه مردها در ارتباط با خانم هاي متاهل دور و بر همين گروه مردان مجرد هستند.

کسی که چاق نباشد به راحتی نمی تواند چاق شوند ولی کسانی که چاق بودند و سپس رژیم لاغری گرفتند عموماً بعد از یک سال پنج سال یا ده سال دوباره به وزن قبلی باز می گردند، به دلیل اختلاف مغز مجرد و متأهل ناشی از ترشح هورمون چنسی در متأهلین، نسبت به مجردان، مردان متأهلی که طلاق گرفته باشند بیش تر تعداد تجاوز جنسی به عنف را دارند زیرا مغزشان به ترشح هورمون جنسی عادت کرده است بنابراین این خیلی طبیعی است که مجردان نسبت به متأهلین تجاوز جنسی به عنف کمتری داشته باشند. به همین ترتیب همیشه زنان متأهل به تجربه دریافته اند که برای زندگی خانوادگی آنها بیشترین خطر از طرف زنان مطلقه است که به شوهران آنها باصطلاح نخ می دهند نه زنان مسن هرگز ازدواج نکرده زیرا به تجریه دریافته اند که شوهران آنها را بیشتر زنان مطلقه فریب می دهند نه زنان مسن هرگز ازدواج نکرده . که دلیل آن همان است که ذکر شد.
+++++++++++

اخبار را مرور نمی کنم ولی از برخی اخبار دیدم که شوهر قاتل گفته است که اگر دستگیر نمی شدم فلان و فلانی را هم می کشتم ولی چیز عجیب و حیرت آور این است که شوهر مطلق همسرش را نمی خواهد بکشد ، زیرا دختر کشته شده یعنی دختر مقتول گویا قبلاً با دندانپزشک ازدواج کرده و ظاهرا بدون اینکه بچه دار شود طلاق گرفته است و ام اس شدید داشته است. از اخبار نتیجه می گیرم دندانپزشک زنی که بچه دار نمی شده و ام اس شدید داشته است را طلاق داده است سوال این است که این زن و شوهر سه نفر را کشته اند و گفته اند اگر دستگیر نمی شدند فلانی و فلانی را هم می کشته اند ولی چرا شوهر سابق دخترشان را نمی کشند و این فرد در لیست اعدام قرار ندارد، به نظرم اگر جامعه قبول می کرد دندانپزشک به راحتی می توانست طلاق ندهد و برود زن دوم بگیرد ولی شاید به دلیل زشتی و قباحت زن دوم بود که دندانپزشک ناچار شده است که که زن اول اش را به دلیل بچه دار نشدن و ام اس طلاق داده و با گرفتن زن دوم تک همسر شود. این خیلی جالب این است که در لیست اعدام والدین قاتل از دندانپزشک خبری نیست و او را مستحق قتل نمی دانند

Website : rasanews.ir/002r3c
پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 ، 19:56:06 یازار :مينجيق
اين قاتل اخير در صحبت هاي بعد از دستگيري اش گفته بوده كه مقتول مجرد بود. طوري اين جمله از جانب سمپات هاي قاتل نقل مي شد كه انگار همه چيز را توضيح مي دهد!

لازم مي دانم يك دفاع تمام قدي اينجا از مردان مجرد بكنم. به عنوان يك زن ٤٥ ساله كه از ٢٠ سالگي ازدواج كرده، تجربه شخصي ام را مي گويم. چشم پاك ترين و باحياترين و نجيب ترين گروه مردها در ارتباط با خانم هاي متاهل دور و بر همين گروه مردان مجرد هستند.

جزو بدترين گروه ها هم از اين جهت اتفاقا پيرمرداني هستند كه در جوامع مشرق زمين انتظار دارند هر حيزي اي انجام مي دهند زنان به روي خودشان نياورند. ماها به روي خودمان نمي آوريم اما اين پيرمردها بدعادت مي شوند مي روند در خارج همان كارها را مي كنند وخودشان را در دردسر مي اندازند. چون زنان غربي به احترام موي سفيد نمي آيند حيزي و بي حيايي پيرمردان را ناديده بگيرند. مي روند گزارش مي دهند و آنها هم در دردسر مي افتند.
🍀@minjigh

 1  2