رندان تشنه لب را آبی نمی دهد کس گویی ولی شناسان رفتند از این ولایت!

+0 به یه ن

به اعتقاد این فعالان معترض، این همایش با حمایت مالی پروژه‌های ضد محیط زیستی مانند سد گتوند برگزار شده است. آنها معتقدند موازی‌سازی در برابر تلاش‌های زیست محیطی مستقل آنهم با پشتوانه پول ارگان‌های نظامی و جلب هنرپیشه ها، در شرایطی که ایران ۹۸درصد منابع آبی خود را در اثر سال‌ها سلطه مافیای آب و سومدیریت از دست داده، نتیجه‌ای جز ویرانی بیشتر آخرین بازمانده‌های آب در ایران ندارد.

یوسف فرهادی بابادی در این همایش به کیانیان اعتراض کرده و گفته « به علت آدرس‌های غلطی که برای حل مساله آب به مردم می‌دهید؛ من شما را یک جریان انحرافی در جنبش محیط زیستی می‌دانم» که کیانیان هم در پاسخ از او خواسته دهانش را ببندد.

فرهادی در صفحه فیس‌بوک خود در پاسخ به کیانیان نوشته «آقای کیانیان فکر کنید ما دهانمان را بستیم، آنچه نه شما بلکه شما به نمایندگی از یک وضعیت آن را مطالبه کردید، حالا چه شده است؟ زنان دهانشان را بستند، معلمان، کارگران، روزنامه‌نگاران و پژوهشگران مذهبی حالا چه شده است ؟ امیدوارم فکر کرده باشید که چه می‌شود که در جامعه ما مداحان، ورزشکاران و هنرمندان تنها کسانی هستند که قدرت دارند دهانشان را باز کنند؟»

فرهادی در ادامه خطاب به کیانیان نوشته«واقعیت ماجرا این است که شما در فرایند مصرف نمایشی هنر و هنرمندان برگزیده شدید تا در همایشی که برای حفظ نظم وضعیت موجود تدارک دیده شده نمایی سانتیمانتال و فانتزی از فعالیت زیست‌محیطی را به نمایش بگذارید.»

شرکت مهاب قدس از حامیان این همایش همان شرکتی است که به عنوان مشاور پروژه گتوند، گزارش خطرآفرین‌بودن ساخت سد گتوند بر روی کوه‌های نمکی را رد کرده بود.

منبع: میدان

پی نوشت: راستش من هم در مورد حمایت کیانیان از دریاچه اورمیه همین حس را داشتم! هرچند به زبان نمی آوردم چون مطمئن نبودم حسم درست هست. سعی می کردم به خودم بقبولانم که در مورد او اشتباه می کنم وباید دوستش داشته باشم.


 ببینید زمان احمدی نژاد ما با ترس و لرز در مورد دریاچه اورمیه می نوشتیم. عده زیادی به خاطر تظاهرات در حمایت از دریاچه اورمیه کتک خوردند دستگیر شدند و..... اون زمان ها از آقای کیانیان و دار ودسته اش خبری نبود! بعد آقای روحانی رئیس جمهور شد. دست کم این مزیت را نسبت به قبلی داشت که در زمان او  ملت را برای یادآوری مضرات خشک شدن دریاچه کتک نمی زنند. من خودم دیگه بعد از این که در مورد دریاچه می نویسم  کابوس نمی بینم. قبلا در یک ترس دائمی زندگی می کردم اما باز هم می نوشتم. البته من کوچکترین علاقه مندان دریاچه بودم. عده بسیاری بودند که هزینه ها برای بالابردن آگاهی مردم در مورد دریاچه اورمیه دادند. در همان سال های خفقان هنرمندان محلی زیادی در مورد دریاچه کلیپ و بنر و.. ساختند. حتی هنرمندان زن که دوبل تحت فشار بودند. 

بعد آقای روحانی خودش همون حرف هایی که ما می زدیم زد. ستاداحیای دریاچه  را هم درست کرد بعدش تازه تازه آقای کیانیان پیدایش شد. 


بی ربط: در فصل دوم سریال شهرزاد کیانیان نقش خانی را بازی می کند که مادرش رعیت بوده. وقتی می خواهد دستور کشتن کسی را بدهد اول با او خلوت می کند حرف های عاطفی  می زند بعد می آید بیرون و دستور قتل می دهد.


اشتراک و ارسال مطلب به:


فیس بوک تویتر گوگل


  • [ ]