گزارش اول طرح همه با هم

+0 به یه ن

هفته ی گذشته من همان طور كه قرار گذاشته بودم صبحها بلند شدم ورزش كردم به جز دیروز كه زودتر می خواستم برم سر كار. عوضش یك ساعت عصری پیاده رودی كردم. شیرینی و شكلات و اینا نخوردم. غذا را هم به اندازه ی كم خوردم جز دیشب كه نون پنیر سبزی داشتیم. وقتی نون تازه داریم ما معمولا نون و پنیر می خوریم. چون خیلی دوست داریم حسابش از دستمان در می ره كه چه قدر خوردیم. اما می دانیم كمتر از معمول كه نون و پنیر می خوردیم خوردم.

هفته ی بع علاوه بر این سعی می كنم عصرها هم نیم ساعتی ورزش كنم. این برنامه را تا آخر دی ماه می خواهم ادامه بدهیم. بعدش یك ماه تعطیل می كنیم و از اول اسفند ماه سه هفته دیگر ادامه می دهیم.
 ببینیم چی می شه. اصل برای من همین با هم بودن هست. اگر وزنم كم شد كه چه بهتر! اگر هم نشد كه نشده! همین جوری هم از هیكلم راضی هستم. خدا را شكر كه بیماری ای چیزی ندارم. مهم تر از این كه آدم ورزنش و سایزش چی باشه اینه كه در بدن خودش احساس راحتی بكنه.
یكی از بدترین جنبه های فرهنگ سرمایه داری آمریكایی اینه كه برای زنان یك الگوی هیكلی بریده و فرستاده سراسر دنیا و این طور القا كرده كه حتما باید این ریختی باشند و اگر نباشند باید بروند خودشان را بكشند تا این ریختی شوند. گویا چین هم كه داره یواش یواش ابرقدرت می شه یك همچین فرهنگ سنتی ای داشته با اون شكنجه دخترانشان با پا بستن و.....خوشبختانه ما در فرهنگ اصیل سرزمین خودمان از این تیپ های مسخره بازی ها نداریم. از همان قدیم هم ارزش یك زن را با سایز دور كمرش یا سایز پایش نمی سنجیدند الان هم خانم ها و آقایانی كه فكر اصیل دارند نمی سنجند. اگر هم من می خواهم وزن كم كنم به خاطر اینه كه فاكتور حمله ی قلبی و دیابت و.... پایین بیاد و اگر خدای ناكرده بستری شدم كار پرستار راحت تر باشه. همین! با دید آمریكایی یا چینی رژیم لاغری نگرفته ام. فرهنگ ایتالیایی هم مثل فرهنگ ماست. اونها كمتر از ما ازاین جهت تحت تاثیر تبلیغات آمریكایی قرار گرفته اند. لذتشان را از زندگی می برند بی آن كه دغدغه ی آن را داشته باشند كه هیكلشان شبیه فلان الگویی شود كه در لس-آنجلس بریده می شود.

كسی نمی خواهد در طرح همه با هم انگلیسی اش را تقویت كند؟! این طرح خیلی به درد این كار می خوره.
به این نوشته های قبلی من در این زمینه نگاهی بیاندازید. خیلی خوبه به بهانه تقویت زبان با هم باشیم.

اگر كسی می خواهد برای كنكور ورودی كارشناسی خودش را آماده كنه به این نوشته ها نظری بیاندازه. اگر پا كنكوری هستید از الان شروع كنید و آمادگی برای كنكور را نذارید برای دم كنكور. طرح همه با هم به شما كمك می كنه استرس را كنار بذارید و از تجارب بقیه بهره مند شوید.

منتظر خواندن گزارش طرح همه با هم شما هستم. من رفتم ورزش صبحگاهی ام را بكنم.


اشتراک و ارسال مطلب به:


فیس بوک تویتر گوگل


  • [ ]