سلامتی که غنیمت است

+0 به یه ن

در ۱۵ سال گذشته عده ای از این پیشکسوت های فیزیک که برای خودشان ارادتمندان سینه چاکی هم دارند جا به جا مهر تایید بر طرح های شبه-علمی مخربی گذاشته اند که هزینه گزاف به ملت ایران تحمیل می نمایند.
برخی از ارادتمندان سینه چاکشان ناباورانه سعی کرده اند کار استاد معظم را معظم را توجیه نمایند و با دلسوزی گفته اند که یک عده از سادگی و.... استاد معظم سو استفاده کرده اند. واقعیت این هست که چنین نبوده. برخی از این استادان معظم که دیدگاه راستگرایانه دارند حق و حسابشان را می گیرند و چنینی می گویند. (یکی شان حتی خشک شدن دریاچه اورمیه و مضرات آن را منکر می شود و با لحن خطاب و عتاب همیشگی اش بر سر دیگران می کوبد که چرا زحمات مسئولان را برای احیای دریاچه اورمیه (!!!) منکر می شوند و ناسپاسی می کنند.)
برخی دیگر که دیدگاه چپگرایانه دارند حتی حق و حساب هم نمی گیرند بلکه تنها از روی ایدئولوژی های پوسیده شان چنین می کنند. همان ایدئولوژی های پوسیده که ما را به این روز انداخته! اینها از قبلی ها هم بدترند.

علی رغم این آشفته بازار، دست کم انجمن فیزیک تا کنون مهر تایید بر چنین طرح هایی نزده. کاملا برعکس! تا جای ممکن جلویشان ایستاده.
این سلامت انجمن فیزیک در این وضعیت نابسامان کشور غنیمتی است که باید حفظ کرد. باید پاسداشت. باید مراقب بود که هیئت مدیره بعدی هم کسانی باشند که این رویه را ادامه و بهبود دهند و قوی تر از پیش بایستند.

اشتراک و ارسال مطلب به:


فیس بوک تویتر گوگل


  • [ ]