مرد مثال زدنی

+0 به یه ن

«زهرا در طول این چند ماه گذشته نامزد کرده است منطقه سکونت خانواده مددجو از فرهنگ مناسبی برخوردار نیست و در آن منطقه دختر بچه هایی به هم سن و سال زهرا حتما باید ازدواج کنند و با توجه به بافت فرهنگی منطقه مددجو ازدواج کرده است ولی خوشبختانه همسر ایشان با ادامه تحصیل زهرا مخالف نیست و بنا به اظهاراتش تا هر زمان که خود مددجو دوست دارد می تواند ادامه تحصیل دهد زهرا با وجود نامزد کردن همچنان با انگیزه بیشتر و نمرات عالی درس می خواند پدرمددجو به علت سکته قلبی فوت شده و مادر سرپرستی فرزندان را به عهده دارد مادر از نظر جسمی و روحی شرایط مناسبی دارد زهرا دوخواهر دارد که هر دو ازدواج کرده اند خواهر بزرگتر بعد از چهار سال نامزدی فعلا نتوانسته است زندگی مشترک خود را آغاز کند و زهرا برای ادامه تحصیل خود نیازمند حمایت است»

منبع: سایت بنیاد کودک

جای امیدواری است که نامزد زهرا او را تشویق به ادامه تحصیل می کند. کاش یکی از خوانندگان همین وبلاگ کفالت او را به عهده بگیرد تا این فرهنگ بین مردان جوان تشویق شود. 
معدل زهرا در پیش دانشگاهی بالای ۱۹ است. آن هم در مدارس حاشیه تبریر که معلم ها خیلی سخت نمره می دهند.  برای قبول کفالت او یا مددجوی دیگر مراجعه کنید به 
http://www.childf.com/

اشتراک و ارسال مطلب به:


فیس بوک تویتر گوگل


  • [ ]